חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כנס חירום: האם שכר הסייעות יעלה?

על רקע ריבוי התלונות בצהרונים, ראש העיר יכנס את סייעות הצהרונים ביום שלישי. הורים הפגינו מול החברה העירונית | מילן מועלם

ראש העיר, תומר גלאם, מתכוון לכנס ביום שלישי הקרוב את כלל סייעות הצהרונים כשעל פי ההערכות, בכנס יודיע ראש העיר על הטבות לעובדי הצהרונים ועל פי ההערכות גם על העלאת שכר במטרה למשוך צוותים איכותיים יותר לצהרונים. אם לא יהיה שינוי יוצא דופן, הכנס יתקיים ביום שלישי הקרוב במתנ"ס וולדנברג, הודעה נמסרה היום לצוותים.

גלאם מקבל מידי יום פניות מהורים בגנים על טיב הצוותים, מחסור בסייעות ותחלופה גבוהה ועל כן כינס היום את גורמי המקצוע בעירייה והורה על מהפכה בניהול הצהרונים. בכירה בעירייה אמרה לראש העיר כי אם לא יעשה שינוי של ממש, המצב בצהרונים רק ילך ויחמיר. ראש העיר מעורב מתחילת השנה בתלונות ההורים וכינס מספר פעמים את הממונים על הצהרונים אך כאמור, הכאוס נמשך והתלונות מתרבות.

היום בצהריים הגיעו הורים מגן באגמים להפגין מול משרדי החברה העירונית בנווה דקלים על ההתנהלות בצהרון. כזכור בשבוע שעבר, הוגשה תלונה במשטרה כנגד סייעת בצהרון שעל פי החשד, הכתה את אחד מילדי הגן. החקירה נמשכת.

מוכנים? מבצע החיסונים בבתי הספר יוצא לדרך

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

על רקע ריבוי התלונות בצהרונים, ראש העיר יכנס את סייעות הצהרונים ביום שלישי. הורים הפגינו מול החברה העירונית | מילן מועלם
דילוג לתוכן