חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בואו לטייל בחג

בואו ליהנות מטבע קרוב לבית- ובחינם

עיריית אשקלון בשיתוף עם חברת "נתיב – ארגון טיולים ונופש" ומשצי"ם מבית הספר אורט הנרי רונסון ידריכו טיול בחולות אשקלון הדרומיים בחול המועד סוכות הקרוב, הסיורים יתקיימו בימים רביעי – חמישי בתאריכים 22-23.9.21.

מחפשים מה לעשות עם הילדים בסוכות? שיתוף פעולה ייחודי נותן לכם סיור בטבע קרוב לבית. בואו ליהנות מהנופים המדהימים בחולות הדרומיים של אשקלון –ללא תשלום.

בתמונה: המדריך אבנר דרור בטיול באזור הפארק הלאומי.

המסלול יועבר על ידי המדריך הוותיק אבנר דרור מחברת "נתיב- ארגון טיולים ונופש", ועל ידי משצי"ם מבית הספר 'רונסון' ובשיתוף עיריית אשקלון. דרור, מעביר את הסיורים בצורה חווייתית ומעניינת והופך את הסיור לחוויה מושלמת לחג.

נקודת התחלה – בשעה 10:00 בשער היציאה המזרחית של פארק לאומי אשקלון.

אורך המסלול – 3 ק"מ (כ- 3 שעות). המסלול בדרגת קושי קלה – לא מתאים לעגלות

אזור הטיול – בקעת הנמלים ונחל אברהם עד השפך לים.

מסלול הטיול – נמצא מדרום לפארק אשקלון אינו מוכר לרוב תושבי העיר . האזור עדיין נשאר כפי שהיה מאות שנים . שטח זה מכיל בתוכו בע"ח וצמחיה האופייניים לאזור חולות מישור החוף הדרומיים והוא מוגדר כשמורת טבע . כל האזור נמצא בתחום גן לאומי תל אשקלון . אזור תל אשקלון שימש אלפי שנה כמקום ישוב בתקופות השונות . החל מ 1800 שנה לפה"ס ועד ימינו . אזור זה היה נחלת עמים רבים שהתיישבו באזור התל וסביבתו . אשקלון הייתה עיר נמל חשובה מאוד בימי קדם ושכבות הישוב הרבות מעידות על כך . הסיור הנוכחי יתמקד בעיקר בשטחי החולות אשר שמשו כעורף החקלאי של העיר העתיקה והנמצאים ממזרח ומדרום לעיר העתיקה .

לפרטים והרשמה לחצו כאן 👇👇👇👇👇

http://bit.ly/2XqvBmr

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן