משלוחי פיצה באשקלון – הפיתרון המושלם לערב קר

קרדיט לתמונות PIXABAY

מזג האוויר בערבים הופך להיות קריר ולפעמים מתחשק להישאר מתחת לפוך ופשוט שמישהו אחר יכין את ארוחת הערב. משלוחי פיצה – זו התשובה שאתם מחפשים

ארוחת הערב יכולה להיות עניין קצת מייגע. יש משפחות שמאוד משקיעות בארוחה הזו ויש משפחות שבקצה של היום ההורים עייפים מידי מכדי להיות יצירתיים. לא משנה לאיזו משפחה אתם משתייכים, יש משהו אחד שאחוז גבוה מהאוכלוסייה יסכים עליו – פיצה היא ארוחת ערב פשוטה, מזינה וסופר טעימה. הבעיה היא שלהכין פיצה לוקח הרבה זמן. הפיתרון: משלוח פיצה.

"משלוחי פיצה באשקלון הפכו ללהיט", אומר אדיר שעובד כשליח באיזור. "יש משפחות שפעם  -פעמיים בשבוע מזמינות פיצה לארוחת ערב וזה סוגר להן את הפינה עם הילדים. אני חושב שזה רעיון מעולה, קודם כל כי זה פרנסה עבורי, אבל גם כי זה מאפשר זמן איכות של ההורים עם הילדים, במקום לעמוד במטבח ולהכין אוכל. הבונוס הוא שבסוף לא צריך לשטוף כלים, אין את כל הטרחה של להרים מהשולחן, לפנות ולהכניס למדיח. הכל הרבה יותר פשוט. שמים הכל בפח וסיימנו עם ארוחת הערב".

גידי שעובד יחד עם אדיר מחזק את דבריו. "בערבים משלוחי פיצה באשקלון מבוקשים מאוד. אני הייתי בטוח שאחרי הקורונה כשהדברים יחזרו לשגרה תהיה ירידה בביקוש, אבל ההיפך הוא הנכון. אנשים התרגלו להזמין מהבית ועכשיו כשמזג האוויר מתקרר, בכלל יש כאלה שעל בסיס יום יומי מזמינים. האמת היא שאם כבר לאכול מזון מהיר, אז פיצה היא הדבר הכי עדיף בעיני. בפיצרייה שבה אני עובד מכינים את הפיצה מחומרים הכי איכותיים שיש בשוק, בלי פשרות. אני מדבר על 100% גבינה, רטבים איכותיים, תוספות טריות, בצק מעולה – בקיצור כל מה שצריך בשביל שהביס יהיה מושלם. כשיש את כל אלו, אז הפיצה טעימה בטירוף וגם מזינה. אני חושב שזה שילוב מנצח".

אדיר וגידי מסכימים שגם על איכות המשלוח אסור להתפשר. "לפעמים הפיצה היא מעולה, אבל יש בעיה עם המשלוח ואז הכל מתחרבש", אומר גידי. "הכוונה היא שהפיצה מגיעה קרה, התוספות איבדו מהקריספיות והטריות שלהם או לחילופין מצב שבו צורת ההגשה לא מזמינה. דברים כאלו פוגעים בהנאה מהפיצה ואני יכול להבין שלפעמים לקוחות מאוכזבים. אצלנו בפיצריה מציעים פיצוי שווה במקרים כאלה, כך שגם אם הלקוח בשלב הראשון קצת מתבאס עלינו, בסוף הוא מבין ששום דבר לא נעשה בכוונה ושביעות הרצון שלו היא הדבר הכי חשוב מבחינתנו. כאשר השירות הוא מעולה, לקוחות מבינים שפה ושם יכולות להיות תקלות. למשל אם יורד גשם או אם יש איזה אירוע שכולם מזמינים פיצות הביתה. בסופו של דבר אנחנו בני אדם ואנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי שכולם יהיו שבעים ומרוצים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן